Munka: 80% - azaz, holnap be kell mennem, hogy hétfőn nyugodtan és vidáman, stressz nélkül kezdődjön a hét. Meg egyébként is Petroval az irodánál koccanunk, hogy onnan menjünk segíteni Eleninek költözni.

Eleni ma meglepett, mert mielőtt elindultam volna haza, megjelent a videotelefon képernyőjén. Beengedtem, és legnagyobb meglepetésemre ott állt Franklin-nel, a kiskutyával. Nem csodálom, hogy beleszeretett, én sem jártam másképp. Gyorsan összeszedtem a kutyusnak mindenféle jót, ajándékot, kaját, játékot, tálat és hazafelé megállva egy nagy kutyakonzervet is vettem neki.

Hazahoztam a pumpát, de beesteledvén már nem volt kedvem a sötét biciklitárolóban matatni, úgysincs még lámpám, bringázni csak nappal tudok egyelőre. Hoztam haza Wi-Fi routert is, amit beállítottam a computeren, így már ingyenes az Internet a telefonomon itthon.

Fiókámra sokat gondolok, de mindig ugyanaz a vége, hogy "VÉGE". Szőrös a fülem, amiről az jutott eszembe, hogy bejelentkezzek nála, de elhalt az ötlet, mert megmondta; - "Egy kapcsolatomból sem lett barátság". Ez annyira önző dolog szerintem. Ha valami nem működött, attól még működhet másképp, s én azt érzem belőle; "Ha már nem lehetsz az enyém, akkor ne is lássalak!" Hej, miért ilyen végletes ez a nő mindenben. Én az élet sok területén vagyok "kocka", de ez a nő rajtam is túltesz a sarkallatos dolgaival. Szinte érezhető, ahogy napról-napra nyerem vissza az igazi GreekMan-t. Bár 5 komoly évvel a hátam mögött, már egészen másképp viszonyulok a nőkhöz. Ez mindenképpen neki köszönhető, bár szűkült a kör, ha arra gondolok, valaha is lesz kapcsolatom, akkor az majd megüsse azt a szintet, ami Fiókám mellett boldoggá tett. Sajnálom, hogy az idegi problémái, valamint a munkanélküliség végett, súlyos sebekkel halt el a kapcsolatunk. Bár én továbbra is azt mondom; nem kötelező együtt élni, de attól még lehetne jó a kapcsolatunk. Egyszer talán rájön erre, és ha lesz még annyi szeretet és megértés benne, akkor megnyomja a kapucsengőmet, ahogy szokta.. az éj kellős közepén. [smiley]

Eredmények:

Rengeteg áru talált gazdára. Beállítottam itthon az Internetet. Karcsikától kölcsön kaptam a Rosenberg Trio-tól kapott CD/DVD-t, hogy másoljam le. Jó szívvel "irígylem" őket, mert a dedikált CD/DVD nagybecsű ajándék, és az sem mellékes, hogy ilyen fiatalon együtt muzsikáltak/mulattak a Rosenberg Trio-val órákon át. Végül is, a koncert sem tartott olyan soká, mint amennyit utána örömzenéltek a szálloda halljában.

Szerző: GreekMan  2011.09.02. 21:45 komment

süti beállítások módosítása