Eredmények:

Zsákok megvannak, de mikor hazaértem, megleptek a szomszédok. Beszélgetés, "mi van veled" és hasonló - feltartásra alkalmas - tulajdonképpen illedelmes érdeklődések. Így a zsákolásból nem lett semmi, de nem is baj, hiszen a zsákok által jöttem rá, hogy előbb dobozolni kell, mint Tóthék. Azaz, mindent ami fontos, be kell dobozolni, elvinni az irodai raktárba és csak utána jöhet a zsákolás.

Bedobtam egy mosást. Majd megjelent Karcsi barátom, aki épp ma ünnepli a születésnapját. Megleptem egy üveg Metaxa-val, és egy kellemes vacsora mellett örömmel állapította meg, hogy hiába nem látott évek óta, számára akkor is az a barátság, mikor az éj kellős közepén az ágyból rohantam segíteni neki a hívására.

Ettünk, ittunk, muzsikáltak, mulattunk. Bár a nóták jó része a boldogtalanságról szólt, mégis igyekeztem megőrízni a lelki egyensúlyomat, és nem elérzékenyülni a jó néhány pohár pálinkától. Ez is egyfajta "eredmény"..

Fiókám írt nekem. Elolvastam, válaszoltam, majd visszamentem a barátaim társaságába. Vége a napnak, legalább a mosás megvan, a WC-t is rendbe tettem, holnapra terv a dobozolás. Minden nap egy kicsivel közelebb leszek ahhoz, hogy elmondhassam;

"Jól érzem magam!"

Szerző: GreekMan  2011.08.30. 23:46 komment

süti beállítások módosítása