"Élhetnél bárhol a világon, Ausztráliában vagy Burkina Faso-ban. De minket csak egy folyó választott el 42 éven át. Sokszor gondolkozom el ezen, vajon mit is jelent az Igazi. Hat milliárd ember él a Földön és miért épp veled érzem azt, hogy te vagy az Igazi? Nem tudom a konkrét választ. A matematikusagyam pedig tudja, hogy a "nagy számok törvénye alapján..", mégis a szívem teljesen mást érez. Kizáró okok? Persze. Vannak. Egy kenyai lány messze van, nem értem miről beszél és a szokásai is homlokegyenest mások.

Bár.., az Apám sem tudott egy mukkot sem magyarul s az Édesanyám sem görögül, mégis egy Életre szóló Szerelem alakult ki közöttük. Biztos ők is ugyanazt érezték, amit én éreztem, mikor először megláttalak. Azt a leírhatatlan, kimondhatatlan és megfogalmazhatatlan érzést. Ami összeköt bennünket egy Életre. Ami végett nap, mint nap érzem, hogy melletted szeretnék meghalni. Amely érzés végett oly jó melletted, s amely érzés végett oly fájdalmas nélküled. Te vagy az Igazi nekem, nem az a "kenyai lány", a te tekinteted tudott csak így elvarázsolni, a te bőröd illata kelti bennem a vágyat, a te szavaid repítenek a mennybe s járom néha a pokol kilencedik bugyrát. Mégis, az érzés nem szűnik, nem gyengült semmit sem azóta, hogy megláttalak. Sőt tudom, ha a Sors elválasztana bennünket, akkor is te maradnál nekem az Igazi.
Ezért kérem az Istent, hogy tartson meg téged erőben, egészségben s adjon nekem erőt, hogy küzdhessek érted attól a perctől, hogy reggel kinyitom a szememet, addig a percig, míg este fáradtan a vállamra hajtod a fejedet!"

 

Szerző: GreekMan  2010.09.28. 15:43 komment

süti beállítások módosítása